PREZENTARE

Online reputation management services that will suit all your needs. iReputation ORM managers will make you look good online. Let the Internet work for you.

ASA BUILDING ADMINISTRATION

COD CAEN 6832 – ADMINISTRAREA IMOBILELOR PE BAZA DE COMISION SAU CONTRACT

Cod Unic de Inregistrare: 332208663

Nr. de ordine in registrul comertului: J40/11028/04.09.2013

Sediu Social: Bucuresti, Sector 6, Str. Partizanilor, Nr. 3

BANCA: ING Bank Romania 

IBAN: RO34INGB0000999906951513

Din punct de vedere juridic asiguram colaborare cu cabinet de avocatura in interesul asociatiilor de proprietar care asigura:

  • asistenta juridica si reprezentare in fata instantelor judecatoresti in actiunile avand ca obiect obligarea proprietarilor la plata cotelor de intretienere restante si a penalitatilor acumulate de catre acestia precum si a fondurilor speciale (fond de rulment, fond de reparatii, fond de modernizare etc);
  • asistenta juridica si reprezentare in fata executorului judecatoresc in procedura de executare silita;
  • asistenta juridica si reprezentare in fata notarului in vederea efectuarii unor actiuni specifice;
  • redactarea de notificari si somatii in vederea punerii in intarziere a debitorilor;
  • redactare acorduri de esalonare, tranzactii in scopul recuperarii cotelor de intretinere restante de la proprietarii membri ai asociatiei de proprietari;
  • redactarea proceselor-verbale ale adunarilor generale ordinare si extraordinare si a proceselor-verbale ale sedintelor de comitet executiv, a contractelor de mandat precum si a contractelor de munca pentru personalul angajat in cadrul asociatiei de proprietari;
  • redactarea inscrisurilor necesare constitutirii asociatiei de proprietari (statut, acord asociere, proces-verbal al adunarii generale de constituire);
  • acordarea de asistenta juridica in vederea divizarii asociatiei de proprietari pe scari sau pe tronsoane de imobil, precum si in vederea fuziunii mai multor asociatii de proprietari;
  • atestarea identitatii partilor, a continutului si a datei actelor;
  • inregistrare modificari acte constitutive;
  • reprezentare in fata institutiilor statului, a furnizorilor de utilitati si a altor institutii;

 Parteneriat de administrare financia-contabil – software: 

Parteneriat  cu firma de curatenie cu respectarea mediului conform normelor europene cu specialisti si utilaje specializate 

 CAUTAM PARTENER     

–  Telefon:   ……………………..    /   ………………………… .

–  eMail:   …………………………………… .

Parteneriat exclusiv cu:
  • firma de experti in instalatii sanitare;
  • firma de electricieni autorizati;
  • firma de prestari servicii in domeniul infrastructuri cladirilor.
               

Societatea ASA B. A. propune Asociatilor de Proprietari, un pachet de servicii minim necesar la nivel de administrare blocuri, cat si pachete complexe de servicii  (interventii instalatii sanitare si electrice cu personal calificat). Adaptam serviciile la nevoile proprietarilor, pentru un confort civilizat, un mod transparent de prezentare a cheltuielilor asociatiei catre diversi prestatori, si o comunicare moderna si eficienta intre asociatie si personalul administrativ, toate aceste servicii se fac exclusiv in conformitate cu prevederile legilor in vigoare, decizia finala apartinand numai organelor de conducere ale asociatiei.

ADMINISTRARE CLADIRI - ASOCIATIEI DE PROPRIETARI

 

Experienta acumulata in administrarea de cladiri, confera deja o identitate bine conturata la nivelul general al pietei, dar mai ales in cadrul procesului de relationare directa si individuala cu clientii nostrii.

Suntem de parere ca prin implementarea unei Administrari adecvate si  adaptabile nevoilor imobilului dumneavoastra , se ajunge la pastrarea si, de ce nu, chiar la sporirea valorii acestuia in timp, deservind astfel intr-o modalitate mai completa intereselor Proprietarilor.

TOTUL TREBUIE SA FIE TRANSPARENT. Pe aspectul acesta si mizam. Transparenta. Transparenta in comunicare, in fluxul actelor, in rezolvarea problemelor, in satisfacerea nevoilor.  Pentru a pune acestu lucru in evidenta, PROMOVAM intotdeauna colaborarile cu institutiile bancare,conferind astfel SIGURANTA in depozitarea si gestiunea banilor din cadrul Asociatiei.

INVESTIND PENTRU VIITOR. Orice investitie necesita un efort material. Dar nu toti proprietarii dispun in aceeasi masura de finante. Incercam intotdeauna sa avem in vedere SUPORTABILITATEA FINANCIARA a membrilor asociatiei, inainte de a avea propuni in creerea bugetului de venituri si cheltuieli.

Contam pe ajutorul dumneavoastra. DUMNEAVOASTRA SUNTETI CEI CARE HOTARATI! Colaborarea si comunicarea sunt pentru noi bazele unui PARTENERIAT de lunga durata in care, gasirea unor solutii viabile calitativ, dar rezonabile ca si costuri, reprezinta o prioritate

Atuurile principale care sustin cele de mai sus si ne recomanda,va vor fi tot timpul la dispozitie:

  • Accesul la TOATE INFORMATIILE SI ONLINE! In orice moment fie de acasa, de la birou sau de pe smartphone aveti acces la factura defalcata pe cheltuili si costuri aferente apartamentului precum si pe tot imobilul pentru a stii exact unde si cum sunt folositi banii dumneavoastra
  • PLATA FACTURII ONLINE instantaneu, fara coada in “ziua de intretinere”, fara timp pierdut si alte batai de cap, prin ordin de plata sau direct din cont bancar/card – IN CONTUL ASOCIATIEI DE PROPRIETARI;
  • Siguranta datelor asigurata atat prin stocarea pe hartia standard acolo unde este cazul cat si in format electronic pe servere protejate;
  • Luam foarte in serios serviciile de administrare imobil, astfel pentru o siguranta sporita tot ce facem este asigurat printr-o polita de asigurare speciala impotriva oricaror potentiale neplaceri.